مجمع عمومی سالیانه‌ی گروه مالی دانایان برگزار شد

نویسنده: فرزانه کوزه‌گران


نشست عمومی عادی سالیانه‌ی شرکت گروه مالی دانایان (سهامی عام) در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با حضور ۱۰۰درصد اعضا برگزار شد.
این نشست با حضور اعضای هیئت‌مدیره، نماینده‌ی مؤسسه‌ی حسابرسی و خدمات مالی کوشامنش، علیرضا سنکوک (حسابرس و بازرس قانونی ‏‎شرکت) و ‏نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل شد. احمد اشتیاقی، با سمت رئیس جلسه، محمدرضا مدیری و پیمان حبیبی در سمت ناظران جلسه و بابک جهان‌آرا به‌عنوان منشی جلسه در این نشست حضور یافتند.
در ابتدای این نشست که به ریاست احمد اشتیاقی برگزار شد، گزارش فعالیت هیئت‌مدیره و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 30/09/1402 قرائت شد و متعاقب آن مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره توضیحاتی پیرامون مفاد گزارش هیئت‌مدیره و ‎گزارش حسابرس و بازرس قانونی به حاضرین در جلسه ارائه کردند.
مجمع پس از بحث و بررسی با ۱۰۰درصد آرا، صورت‌های مالی شامل صورت وضعیت مالی صورت سود و زیان صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت‌جریان‌های نقدی ‎مربوط به سال مالی منتهی به ‏30/09/1402 ‏را تصویب کرد.
با رعایت ماده ۵۰ اساسنامه‌ی شرکت و در اجرای ماده ۱۴۷ اصلاحی قانون تجارت، بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل و حسابرس ‎مستقل برای مدت یک‌سال انتخاب شدند. بدین ترتیب، مؤسسه‌ی حسابرسی غیرتجاری آتیه‌اندیش نمودگر به نمایندگی از فرهاد نژاد فلاطوری‌مقدم به‌عنوان حسابرس و بازرس اصلی و مؤسسه‌ی حسابرسی هوشیار ممیز به ‎نمایندگی از محمد صابر هشجین به‌عنوان بازرس علی‌البدل برای سال مالی منتهی به ‏30/09/140۳ ‏‎انتخاب شدند.
همچنین مجمع با ۱۰۰درصد آرا با اختصاص ۲۴ریال به‌ازای هر سهم به‌عنوان سود نقدی قابل‌تقسیم به هر یک از سهامداران موافقت کرد.

اشتراک گذاری در:

اخبار مرتبط